Veelgestelde vragen beantwoord
Veelgestelde vragen
Nee, ook zonder afspraak bent u welkom. Echter kunnen we in dat geval de 1-uur service niet garanderen.
U kunt snel met enkele klikken een afspraak maken klik hier om de afspraak te maken. Dan kunnen wij alvast alle onderdelen klaarzetten en onze servicemonteur beschikbaar stellen voor uw reparatie.
Wij proberen alle reparaties binnen 1-uur af te ronden. Echter zijn er ook reparaties die meer tijd eisen. Mocht dit het geval zijn melden wij dit altijd bij inname van het toestel.
Ja, zolang het moederbord niet beschadigd is blijft u alle data zoals foto’s, video’s, contacten, etc behouden.
Het is duurzamer om een toestel te repareren dan een nieuwe aan te schaffen. Een ander belangrijke factor is het behoud van uw persoonlijke gegevens zoals foto’s video’s, en contacten. Bovendien bent u in de meeste gevallen ook goedkoper uit.
Vaak komt het voor dat u de schade wilt verhalen bij uw verzekeraar. In dit soort gevallen is het aannemelijk dat u eerst bij een erkend reparatiebedrijf langs moet gaan om uw schade te laten beoordelen en een offerte aan te vragen. Dan bent u bij ons op het goede adres, want wij zijn het erkende reparatiebedrijf in Goes.
Op alle reparaties bieden wij drie maanden garantie, hanteren wij de Algemene Reparatievoorwaarden Consumenten.
Andere vragen?
Neem contact met ons op
Bezoek onze winkel in Goes
Het GSM Paradijs
Lange Vorststraat 7
4461 JL Goes
Lange Vorststraat 7
4461 JL Goes
Openingstijden
Maandag 13:00 – 17:30
Dinsdag 10:00 – 17:30
Woensdag 10:00 – 17:30
Donderdag 10:00 – 20:00
Vrijdag 10:00 – 17:30
Zaterdag 10:00 – 17:30